Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Ти не разбра ли, че си никой, комлексиран си защото си хилав и не смееш да говориш така на хората, обаче тук си голяма работа, нали?
    Имаш свободата да ме намериш и да ми се представиш какъв здравеняк си. А до тогава ще си останеш същият заядлив анимационен герой в този форум, опитващ се да изпъкне с усмиване мненията на колеги без никакви аргументи, нелепо развяващ фалшивата си диплома на инженер.
    Now: 156 2.5 V6 24V
    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Машините инженери да си гледат машините. Когато иде реч за електротехника, какъвто е и конкретния случай, по-добре да си траят, щото има и "електроинженери", които не знаят, що тече ток по жица, като няма дупка в нея, пък за машинните, да не говорим

      Изобщо това чудо "инженер" не е никакъв аргумент.

      Аз "познавам" един рентгенолог (колега от форума), който с техническите си знания, слага в джоба си бая "инженери".
      Така ти се струва, нищо съществено не знае. Караш автомобил благодарение на стотици машинни инженери, вложили труд и знания, но като гледам не го осъзнаваш. Имате повърхностни знания, нищо повече.
      Сега след като намали разстоянието на свещите, колата ти ще вдигне разхода, естествено няма да си признаеш, но следи за това.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Така ти се струва, нищо съществено не знае. Караш автомобил благодарение на стотици машинни инженери, вложили труд и знания, но като гледам не го осъзнаваш. Имате повърхностни знания, нищо повече.
        Сега след като намали разстоянието на свещите, колата ти ще вдигне разхода, естествено няма да си признаеш, но следи за това.
        Когато аз съм карал коли на газ, ти сигурно си си играл с детски колички.
        Та нали не си мислиш, че не съм имал достатъчното време да експериментирам, разсъждавам и пр. и сега ще прозра "гениалните" ти твърдения?

        Напълно си прав за инженерните заслуги на конструкторите. Само не разбирам, защо отхвърляш твърденията на инженерите от NGK, които междувпрочем, напълно се припокриват със собствените ми наблюдения.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:42.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Когато аз съм карал коли на газ, ти сигурно си си играл с детски колички.
          Та нали не си мислиш, че не съм имал достатъчното време да експериментирам, разсъждавам и пр. и сега ще прозра "гениалните" ти твърдения?

          Напълно си прав за инженерните заслуги на конструкторите. Само не разбирам, защо отхвърляш твърденията на инженерите от NGK, които междувпрочем, напълно се припокриват със собствените ми наблюдения.
          Да имах много колички, още имам богата колекция , както писах по-нагоре не ги отхвърлям, просто не са верни винаги и във всеки случай, верни са само понякога, това е инфо за масова употреба, няма нужда от много подробности. Като засечеш разхода напиши пак как се движи.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            ....просто не са верни винаги и във всеки случай, верни са само понякога,.....
            А дали може да обясниш, защо не са верни, и кога е това "понякога"?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              А дали може да обясниш, защо не са верни, и кога е това "понякога"?
              Имам го дори черно на бяло, но при подобно отношение естествено е да не го правя. В крайна сметка не дължа на никого обяснения нито имам нужда да се доказвам тук. Това място е без никакво значение. Влизам рядко, няма какво да науча тук, някога да си виждал да питам нещо съществено?
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Така си и мислех


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Машинния инженер изведнъж се превърна в ощипана мома
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Така си и мислех
                    Разбирам неистовото ти желание да се сдобиеш с нова ценна информация, която не е общодостъпна, само че безплатен обяд няма. Ще си останеш на ниво интернет, а там не пише много.
                    Кажи на твоето приятелче да остави тази работа с колите на мъжете.
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 06:36.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • Аууу бъдещето на човешката еволюция е застрашено, заради прикриването на ценна информация за заоблянето на електроди от машинни инжинери!

                      Смешен лорд, мъжете в нашия край си защитават тезите и разсъжденията за да им тежи думата. Във вашият край очевидно жените разбират повече от автомобили.

                      Този форум го следя повече от 13 години и в момента се намира в това състояние заради такива индивиди като теб, които бълват глупости, оронват авторитета на другите потребители без да изкарат никакви аргументи.
                      Last edited by italfen; d.m.y г., 08:26.
                      Now: 156 2.5 V6 24V
                      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                      Comment


                      • То тук всяка тема се превръща в арена за пишкомерене и избиване на комплекси. И да има нещо ценно като инфо,то трябва да минеш през тонове простотия,за да стигнеш до него...
                        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                          То тук всяка тема се превръща в арена за пишкомерене и избиване на комплекси. И да има нещо ценно като инфо,то трябва да минеш през тонове простотия,за да стигнеш до него...
                          Донякъде е забавно,но винаги ме е дразнело,защо газовите измишльотини не се разкарат в раздела си? Хора има раздел "АЛФИ НА ГАЗ"! А модератори дали има?
                          Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                            Донякъде е забавно,но винаги ме е дразнело,защо газовите измишльотини не се разкарат в раздела си? Хора има раздел "АЛФИ НА ГАЗ"! А модератори дали има?
                            На "газовите измишльотини" може и да не им е мястото тук, но аз постнах казус, който касае конкретен модел на 159, като в случая изобщо не става въпрос за газ, защото луфт от 1,2 mm е недопустим и за работа на бензин.

                            Последвалата лайнарщина не е заради това, че темата се е отклонила в посока газ а заради едно "специфично отношение", което един конкретен потребител си има спрямо мен.

                            Накратко - ако нещо ви дразни, анализирайте хронологията на дискусията, разберете, кое е идиотското в нея и адресирайте гнева си към съответната причина.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:59.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              На "газовите измишльотини" може и да не им е мястото тук, но аз постнах казус, който касае конкретен модел на 159, като в случая изобщо не става въпрос за газ, защото луфт от 1,2 mm е недопустим и за работа на бензин.

                              Последвалата лайнарщина не е заради това, че темата се е отклонила в посока газ а заради едно "специфично отношение", което един конкретен потребител си има спрямо мен.

                              Накратко - ако нещо ви дразни, анализирайте хронологията на дискусията, разберете, кое е идиотското в нея и адресирайте гнева си към съответната причина.
                              Нямам впредвид,конкретен пост или човек,просто отбелязвам че е масово явление и тук,и при 156 и т.н.След като има създаден раздел за газ,който има някакви интереси към това,просто да си пише там.
                              Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                              Comment


                              • Еко ,на тия свещи от снимката им е било леко студено,с петици е добре да я понатискаш от време на време колкото да ги позагрееш .Твойто ептен пенсионерска раута
                                Е ти снимка на щастлива свещ ,но е шестица,по-подходяща е за леко каране,пак е НЖК,без никакви сажди и други токопроводящи въглеродни чернилки,отлаганията са само от праха минал през нискокачествения въздушен филтър.Колата е с дванайсет или петнайсет градуса допълнително предварение ,не ми се отваря да проверявам сега,не грее и няма детонации,няма грешки към момента дето са от триста нататък.Кабелите са вече на 170 000 км.Свещта при слагането е начукана е от 0.7 на 0,6 мм. мотора е Рено на 674391 км. на метан ,без да е отварян за ремонт,само се проверяват хлабините на клапаните през 50 000.,зимата се кара с някво бюджетно масло на световно известната марка "Wolf" ,сега е на 9500 км и е малко под средата между мин и макс на щеката,демек и сегментите досега не са спекли.
                                Свеща е на 20 000 поне,може и да е на към 30 000.Не ги следя щото сервиза си има софтуер който пише кога да се сменят според както им дава производителя,но поне от два-три месца не съм плащал свещи като гледам фактурите в колата.
                                Камерата нещо не докарва точно цвета заради диодната светлина,но свещта си има съвсем лек нежно-розов нюанс,не е точно бяла. Ако не забравя ще снимам свещта върху бял лист на дневна светлина,да е по ясно.Пробвал съм и с по-топли свещи,тогава електродите се покриват със солиден слой снежно бели кристалчета за няма и 100 км. След като мотора загрее добре започва да работи твърдо,появява се характерното детонационно чукане при подаване на газ и губи мощност на баирите след по-малко от половин минута натискане.
                                Газта си е кофти гориво и запалването е много важно да е точно ,иначе ще съсипеш мотора за едни никви километри.
                                Attached Files
                                Last edited by 546; d.m.y г., 06:16.

                                Comment

                                Working...
                                X